2024-2025 оқу жылына арналған
педагог-психологтың жұмыс
ЖОСПАРЫ
Тәрбиеленушілермен жұмыс.
Мазмұны |
Жұмыс түрі |
Мерзімі |
Психодиагностика:
|
Жеке, топтық жұмыс
Жеке, топтық жұмыс |
Жыл бойы Жыл бойы Жоспар бойынша Жыл бойы |
Педагог кадрлармен жұмыс
Мазмұны |
Жұмыс түрі |
мерзімі |
Психоағарту
|
Жас мамандармен жұмыс Педагогикалық кеңестерге қатысу Психологиялық жаттығулар Жеке, топтық жұмыс (әңгiмелесу, бақылау, сауалнама алу,баланың шығармашылығын талдау,тестiлеу түрiнде өткiзiледi.) |
Қыркүйек
Қараша
Үнемі
Мамыр
|
Кеңес беру
|
Жеке, топтық жұмыс |
Жыл бойы |
Жас мамандардың ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қатысу |
Кеңес беру |
Жыл бойы |
Ата-аналармен жұмыс
Мазмұны |
Жұмыс түрі |
мерзімі |
Психодиагностика:
Сұраныс бойынша |
Жеке, топтық жұмыс |
Жыл бойы |
Психоағарту
Жалпы ата-аналар жиналысына қатысу,
Топ ата-ана жиналысына қатысу: Кіші топ:. «Балабақшаға бейімделу» Ортаңғы, ересек, м.д.т.: «Бала өзінің тәртібімен не айтқысы келеді?» Түлектер ата-аналарына: «Баланы мектеп дайындауды қалай жүргіземіз?» Ата-аналарға ақпараттар:КТ: «Бала балабақшаға алғаш келгенде», «Бейімделу кезеңі», «Баланы түсіну», «Балабақшаға қуанышпен», «Балаңыздың тіл дамуы», «Баланы киінуге қалай үйретуге болады?». Ортаңғы, ересек, м.д.т. «Балаға не үйрете аламыз?», «Санауды үйретеміз», «Анамызбен асханадамыз», «Тынымсыз ұйқы », «Ойын- көмекшіміз», «Бала үрейін қалай женеміз?» Түлектерге: «Балаларға ұнайтын тәсілдер», «Мектепке қуанышпен», «4-5 жастағы ерекшелік», «Жазалау дұрыс па , бұрыс па?», «Күзде мектепке барамыз». |
Топтық жұмыс
Жеке, топтық жұмыс |
Жыл бойы
Мекеме жоспарына сәйкес
Желтоқсан
Наурыз
Сәуір |
Педагог кадрлармен жұмыс
Мазмұны |
Жұмыс түрі |
мерзімі |
Психоағарту
|
Жас мамандармен жұмыс Педагогикалық кеңестерге қатысу Психологиялық жаттығулар Жеке, топтық жұмыс (әңгiмелесу, бақылау, сауалнама алу,баланың шығармашылығын талдау,тестiлеу түрiнде өткiзiледi.) |
Қыркүйек
Қараша
Үнемі
Мамыр
|
Кеңес беру
|
Жеке, топтық жұмыс |
Жыл бойы |
Жас мамандардың ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қатысу |
Кеңес беру |
Жыл бойы |